27 Ocak 2019 Pazar

Işıldıyorum

      Ayyy nasıl olsa kimse okumuyor ancak yine de bu mail adresimle açtığım bloga da özel hayatımı yazmaktan çekiniyorum malum. Yenisini yeni mail ile açmak da zor geliyor.
     Yarın özel gün: Önce kahvaltıya gideceğim Sevdacığım ile, birikmiş dedikoduları konuşacağız, sonrasında da asıl önemli olan kısma başlayıp okul araştırma işine girişeceğim çünkü tercih dönemi başlıyor. Cumaya kadar sürecek, e ben de malumunuz asosyallikten tam gün evdeyim. Oldukça zamanım var. Okul nerede, lojman var mı yok mu, yurt var mı belletmen olarak kalmalık, çok soğuk bir bölgede mi, yeşillik var mı yok mu (İnek gibi yayılmak istiyorum İstanbul'dan çıktığım gibi), kaç tane benim branşımdan öğretmen var, ulaşım imkanları nasıl... Bir yığın soru var. Yazarken fark ettim, soruları not almam gerekli.
     Az önce asosyalim dedim ama aslında yalan söyledim. Kendi kendime bile yalan söylemeye başladım. Bu işe bi başlayınca devamı geliyor, sanki bilmiyormuş gibi tekrar tekrar aynı hatayı yapıyorum. Neyse. Daha dikkat edeceğim. Asosyallik evet. İstanbul'dan ayrılmadan buluşmam gereken bir yığın insan var ve ben henüz başlamadım bileeeee. Hiç şaşırtmıyorum kendimi gerçekten. Ama o kadar çalışıyorum ki evde durmayı özlemişim. Gerçi şu an bile bi danışmanlık firmasına özel derse gidiyorum ama olsun. Sadece iki saat olduğu için çalışmaktan saymıyorum ben onu. Hem tatlı insanlar. Gerçi bütün derslerim böyle başlıyor.
     O Ses Türkiye'de de birinci seçeceklermiş bugün. Senelerdir yayımlanıyor, ilk defa bu sene bir iki bölüm izledim aralarda, tahmin ettiğimden güzel program çıktı. Acun işini biliyor. Tebrikler.
     Yine aklıma ne geliyorsa yazdım. İnsan bir oturup düşünmez mi? Düşümez. Çünkü buna zamanım yok. Yapacak hiçbir şeyim yok ama iki dakika oturup düşünecek zamanım da yok. İkizlerim çünkü. Impulsive bi yapım var. Başarısızlık için yaratılmışım. Yanıp sönen yıldızlara benzetiyorum kendimi bazen. İçinde bir şeyler var ama aslında yok çünkü yıldız değil. Aşağıdan bakan öyle sanıyor. İçinde trilyonlarca kilometre mesafe önce çoktan ölmüş. Ama uzaktan hala parlıyor. Bravo. Böyle devam et.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder