26 Ekim 2018 Cuma

Günlük 2

     Dün gece yine hastanedeydim. Bence kötü bir şey var ama anlayamadılar. Sürekli antibiyotik dayıyorlar. Bu sefer bir poşet ilaçla döndüm eve. İşe de gitmedim. Doktor yarın vereyim sana raporu dedi. Sabah gittim ama akşam gelecekmiş. Akşam tekrar gideceğim.

     Akşamları bir dil okulunda işe başladım. Sabah kolejden geldikten sonra haftanın 4 günü kursta çalışıyorum artık. İnsanlardan bir şey istemekten nefret ettiğim için verdikleri karın tokluğu paraya da evet dedim ama olsun. Mekan güzel. İnsanlar güzel. Konuşmamı ve eğitimimi duyan insanlar saygı duyuyor. Mesleğe saygı var. Tanıştığım insanlar yalvarıyor lütfen bizim dersimize girin diye. Akşamları boş boş oturmaktansa en azından orada takılırım. Çay bedava. Yemek de var. Oh.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder